Κατασκευαστές

Information

Νέα προϊόντα

Γενικοί οροι και προυποθέσεις

  • Η αποδοχή σας σε όλους τους όρους και προϋποθέσεις στην σελίδα αυτή είναι απαραίτητη για να δώσετε παραγγελία. Αν δεν δέχεστε κάποιον από τους όρους παρακαλώ να μην δώσετε καμιά παραγγελία. Αν δώσετε παραγγελία σημαίνει αυτόματα αποδοχή όλων των όρων. 
  • Όλες οι τιμές στην ιστοσελίδα μας είναι λιανικές και περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
  • Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα λάβετε αυτόματα ένα email από την ιστοσελίδα μας που θα έχει την παραγγελία σας όπως ακριβώς την έχετε δώσει. Αν δεν λάβετε το αυτοματοποιημένο email με την παραγγελία που έχετε δώσει, παρακαλώ ελέγξτε τα spam / ανεπιθύμητα γιατί πιθανόν θα έχει καταλήξει εκεί, ή έχετε δώσει λάθος email.
  • Στην -πολύ ασυνήθιστη- περίπτωση που η καθυστέρηση στην αποστολή θα είναι μεγαλύτερη της μίας εργάσιμης ημέρας, θα σας ενημερώσουμε και θα σας ζητήσουμε οδηγίες για το τι θέλετε να κάνουμε (Να ακυρώσουμε την παραγγελία ή να περιμένετε).
  • Ο χρόνος που απαιτείται για να παραλάβετε το δέμα που αποστέλλουμε με κούριερ είναι συνήθως μια εργάσιμη μέρα για Αττική, δύο εργάσιμες ημέρες για την υπόλοιπη Ελλάδα, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις μικρών απομακρυσμένων νησιών ή δυσπρόσιτων περιοχών 3-6 ημέρες. Παρακαλώ σημειώστε ότι παραδόσεις δεμάτων από την κούριερ γίνονται Δευτέρα έως Παρασκευή. Σε περιπτώσεις γενικών απεργιών και σε περιπτώσεις έντονης κακοκαιρίας οι παραπάνω ημέρες είναι πιθανόν να αυξηθούν. Σε κάθε περίπτωση δεν έχουμε καμία ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις που δεν οφείλονται σε εμάς. Εάν περιμένετε δέμα από εμάς και δεν το έχετε παραλάβει εντός των παραπάνω αναφερόμενων ημερών παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.
  • Θα σας ζητηθεί να υπογράψετε για την παραλαβή του δέματος. Αυτό σημαίνει ότι στην διεύθυνση που μας δίνετε θα πρέπει να είναι κάποιος εκεί για να παραλάβει το δέμα. Εάν η κούριερ δεν βρει κάποιον εκεί θα αφήσουν "σημείωμα" και θα ξαναπροσπαθήσουν να σας παραδώσουν το δέμα. Αν η κούριερ δεν καταφέρει να σας βρει σε τρεις προσπάθειες το δέμα θα επιστραφεί σε εμάς πίσω. Αν επιστραφεί και θέλετε να σας ξανασταλεί θα πρέπει να πληρώσετε για την δεύτερη αποστολή.
  • Συνήθως αποστέλλουμε με email τον αριθμό αποστολής της κούριερ. Στην ιστοσελίδα της ΕΛΤΑ κουριερ μπορείτε να κάνετε αναζήτηση της αποστολής ώστε να ξέρετε ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται το δέμα σας.
  • Αν έχετε επιλέξει να πληρώσετε με κατάθεση σε τράπεζα η παραγγελία σας θα αποσταλεί μόνο όταν εμφανιστεί η κατάθεσή σας στον λογαριασμό μας.
  • Δέματα αποστέλλονται μόνο εάν μας έχετε δώσει τηλέφωνο επικοινωνίας. Είναι καλύτερα να δίνετε και σταθερό και κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας καθώς και email.
  • Στις παραγγελίες επί αντικαταβολή κάνουμε πάντα τηλεφωνική επιβεβαίωση της παραγγελίας σε καινούργιους πελάτες. Τυχόν παραγγελίες επί αντικαταβολή που δεν έχουν τηλέφωνο και email, ή σε περίπτωση που δεν καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 1-2 ημερών για επιβεβαίωση της παραγγελίας, οι παραγγελίες ακυρώνονται.
  • Ακόμη και εάν δεν έχετε επιλέξει αντικαταβολή για την αποστολή της παραγγελίας σας είναι απαραίτητο να μας δίνετε τηλέφωνο για επικοινωνία πρωινές ώρες (10:00πμ - 3:30μμ) για να μπορεί να επικοινωνήσει η κούριερ μαζί σας αν παραστεί ανάγκη ώστε να σας παραδώσει το δέμα, ή για να μπορέσουμε να σας βρούμε σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα.
  • Οι τιμές, οι τυχόν προσφορές / εκπτώσεις στην ιστοσελίδα, μπορούν να αλλάξουν οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς προειδοποίηση.
  • Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε πώληση εάν κρίνουμε ότι προκύπτει λόγος που θεωρούμε σοβαρό.
  • Τα προϊόντα που αποστέλλουμε είναι πάντα σε άριστη κατάσταση. Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να πακετάρουμε την παραγγελία σας πολύ προσεκτικά, σε ενισχυμένες συσκευασίες, ώστε η μεταφορά των προϊόντων να γίνεται με ασφάλεια και χωρίς απώλειες. Στην ασυνήθιστη περίπτωση που κατά την μεταφορά τα δέμα σας φτάσει με εμφανή εξωτερική αλλοίωση παρακαλούμε να μην το παραλάβετε, λέγοντας στην κούριερ ότι αρνείστε να το παραλάβετε γιατί φαίνεται κατεστραμμένο.
  • Το τυχόν κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα από το σύστημα. Στην απίθανη περίπτωση που ο υπολογισμός του κόστους των μεταφορικών είναι λάθος από κάποια δυσλειτουργία του ιστότοπου (είτε υπέρ σας είτε κατά σας) θα σας ενημερώνουμε με email ή τηλεφωνικώς για πιθανή διαφορά στα μεταφορικά (αν προκύπτει τέτοιο θέμα).
  • H εταιρία μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλή λειτουργία του διαδικτυακού της τόπου, δεν εγγυάται όμως ότι οι λειτουργίες του διαδικτυακού τόπου ή των servers θα είναι αδιάκοπες ή χωρίς κανενός είδους σφάλμα.
  • Η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί, προσθέτει, μεταβάλλει το περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες αυτού του διαδικτυακού τόπου, καθώς και τους όρους χρήσης, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο και χωρίς καμία προηγούμενη προειδοποίηση.

 Η επίσκεψη και η χρήση των υπηρεσιών του διαδικτυακού μας τόπου  προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή όλων των παραπάνω γενικών όρων.